Members & Permissions
Beheer wie er toegang heeft tot je workspace en welke rechten zij hebben.
De pagina Members laat alle gebruikers in je workspace zien, inclusief hun e-mailadres, rol en datum van toevoeging.
Screenshot: Members-tab met naam, e-mail, rol, datum toegevoegd en seat-gebruik
Rollen uitgelegd
| Rol | Teambeheer | Billing & Seats | Toegang tot Admin Center |
|---|---|---|---|
| Owner | Volledige controle | Ja | Ja |
| Admin | Ja | Nee | Ja |
| Member | Nee | Nee | Nee |
Owner
Owners hebben volledige controle over de workspace. Ze kunnen leden uitnodigen of verwijderen, rollen wijzigen, seat-capaciteit aanpassen en billing beheren. Een Owner kan ook andere gebruikers promoveren tot Owner.
Admin
Admins kunnen leden uitnodigen of verwijderen en rollen wijzigen tussen Member en Admin. Ze kunnen geen gebruikers tot Owner maken, geen seat-capaciteit uitbreiden en hebben geen toegang tot billing.
Member
Members kunnen MomentumAI normaal gebruiken en hun persoonlijke instellingen aanpassen, maar geen workspace-instellingen wijzigen. Ze hebben geen toegang tot het Admin Center.
Alleen Owners en Admins hebben toegang tot het Admin Center.
Leden beheren
Via het menu met drie puntjes aan de rechterkant van elke rij kun je een gebruiker beheren.
Rollen wijzigen
Kies Change Role om een gebruiker te wijzigen naar Member, Admin of (indien toegestaan) Owner.
- Owners kunnen alle rollen toewijzen.
- Admins kunnen alleen wisselen tussen Member en Admin.
- Role changes gaan direct in.
Leden verwijderen
- Kies Remove Member in het menu.
- Bevestig de verwijdering in de dialoog.
- De toegang wordt direct ingetrokken en de seat komt vrij.
- Alle data van deze gebruiker wordt permanent verwijderd uit de workspace.
Let op: het verwijderen van een member is definitief en kan niet ongedaan worden gemaakt.
Meer seats nodig?
Alleen een Owner kan extra seats toevoegen via Billing & Subscription.